Marina del Rey - Los Angeles

23 augustus 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Dag 33
Datum: 23 augustus
Plaats: Marina del Rey - Los Angeles

We zitten nu op het vliegveld van Los Angeles en zijn bijna klaar om te vertrekken naar Amsterdam. We gaan rond 18.30h de lucht in, anderhalf uur later dan gepland. Dit wisten we vanmorgen al, dus konden lekker wat langer aan het zwembad liggen.

We hebben een super,  mooie, gave vakantie gehad, volgens de kids de mooiste tot nu toe!

Een paar leuke weetjes; we hebben:

·      meer dan 90 uur in de auto gezeten
·      dagtemperatuur van 47 graden gehad
·      op 85,5 meter onder zeeniveau gestaan
·      op 2780 meter boven zeeniveau gestaan
·      7 nationale parken (parken die een bijzonder natuurschoon hebben) bezocht van de 58, dus hebben er nog wat te gaan ..

Woensdag 24 augustus rond 13.30 uur zijn we weer in Amsterdam.

Hartstikke leuk dat jullie ons gevolgd hebben en bedankt voor de leuke en lieve reacties via blog, mail en whatsapp. De komende dagen gaan we weer lekker het gewone, maar toch ook fijne, thuis ritme oppakken en nog nagenieten van deze vakantie!