Santa Barbara

19 augustus 2016 - Santa Barbara, California, Verenigde Staten

Dag 29
Datum: 19 augustus
Plaats:  Santa Barbara

Vandaag ons laatste dagje aan het zwembad gehad. Om 10.30h lagen we weer heerlijk gestrekt op onze bedjes in het zonnetje. Het was weer lekker rustig in het zwem- en bubbelbad.

IMG_7193   IMG_7192

Aan het einde van de middag zijn we richting het strand te gaan. Ze hadden daar een heel gaaf skate plein en er waren een aantal jongens die erg goed konden skaten. Leuk om te zien hoe de jongelui zich hier vermaken.

Ook was er bij het strand een pier die we nog niet hadden gezien. Op de pier waren een aantal restaurantjes en winkeltjes. Vanaf de pier zagen we een dikke rookwolk. Deze komt van een vuur dat woedt in het bergachtig gebied in de buurt van Santa Barbara. Gelukkig ver genoeg van ons vandaan.

IMG_6102   IMG_6104

Na de wandeling over de pier zijn we ergens gaan eten en daarna weer terug gegaan naar het hotel. De relax dagen in Santa Barbara zitten erop!