Marina del Rey

22 augustus 2016 - Marina del Rey, California, Verenigde Staten

Dag 32
Datum: 22 augustus
Plaats: Marina del Rey

Onze laatste vakantiedag ...... We waren de dag begonnen met uitslapen. Daarna ontbijten en weer richting de zee, om te gaan surfen. Het was een stuk minder druk op het strand dan gisteren. Het was gisteren namelijk zondag en dan komen er ook heel veel Amerikanen naar Venice Beach.

Het surfen ging vandaag helaas wat minder lekker dan gisteren. We waren vandaag later bij de zee en op een ander deel en nu blijkt dat je het beste zo vroeg mogelijk kunt gaan en bij het strand waar we gisteren waren. Oké, helaas dan, op een volgende vakantie dan maar een nieuwe poging wagen. 's Middags zijn we nog een keer over de boulevard gelopen en bij de skatebaan gaan kijken, want dat blijft leuk om te zien.

IMG_3092    IMG_3099

Aan het eind van de middag waren we weer terug in het hotel. Daar moesten we alvast inchecken voor onze vlucht morgen. Daarna nog even de auto ingestapt en naar een shopping mall gereden en meteen daar ook lekker gegeten.

De koffers hebben we weer gepakt en alles staat klaar voor vertrek morgen. We hoeven pas om 2 uur op het vliegveld te zijn, dus kunnen morgenvroeg nog lekker rustig aan doen.

1. Natascha:
    goede reis en tot snel!
  2. Dorien:
    23 augustus 2016
    Goede terugreis Watervalletje's!!!!! Leuk om jullie reisverhalen te lezen. Liefs van René, Dorien, Rens en Mijke.
  3. Jesse:
    23 augustus 2016
    Fijne reis en ik zie jullie snel weer groetjess van onss❤️