Marina del Rey

21 augustus 2016 - Marina del Rey, California, Verenigde Staten

Dag 31
Datum: 21 augustus
Plaats: Marina del Rey

Surfen op de zee bij Venice Beach stond vandaag op het programma. Vanmorgen om 9.30h hadden Ruud en Thom afgesproken voor een surfles van een uurtje. We hadden de wekker op tijd gezet, want na het ontbijt moesten we ook nog een half uurtje wandelen naar de surfwinkel. Instructeur Ben nam de mannen mee de zee op. Ze waren zeker niet de enige, want zoals in Nederland iedereen een fiets heeft, hebben de Amerikanen hier een surfplank. Iris en Rian hadden een parasol gekocht en zijn lekker op het strand gaan kijken naar de surfers. Na het uur les hadden ze het redelijk onder de knie. Nu blijven oefenen, want dan kun je steeds langer op de plank blijven staan.

IMG_7202       IMG_7229

Venice Beach is één van de drukste stranden van Californië. Er is een hele lange boulevard met aan de ene kant veel winkeltjes en eettentjes en aan de andere kant veel kraampjes waar mensen van alles maken en verkopen. Ook was er langs de boulevard een graffiti muur waar veel mensen een kunstwerk op maakten, een basketbal veld waarop een wedstrijd was, een fitness ruimte, paddle tennis werd er gespeeld en een grote skatebaan die heel druk bezocht werd. Erg leuk om overal daar te kijken.

IMG_7201   IMG_7230

Nadat Thom en Ruud de planken weer hadden ingeleverd zijn we nog even op het strand gebleven. Rond een uur of 4 hadden we het allemaal gezien op het strand en zijn we nog even lekker gaan zwemmen in het zwembad bij het hotel.

's Avonds zijn we weer terug gewandeld naar Venice Beach en hebben we daar lekker gegeten en over de boulevard geslenterd.

IMG_7246