Santa Barbara

18 augustus 2016 - Santa Barbara, California, Verenigde Staten

Dag 28
Datum: 18 augustus
Plaats:  Santa Barbara

Vandaag wordt het een heel kort verslag, we hebben namelijk niet veel gedaan..

Na het ontbijt zijn we met een volle koeltas richting zee gereden. De planning was een strand dagje te gaan houden. Thom wilde graag gaan surfen op zee. Bij de surf verhuur hoorde we dat de golven vandaag niet hoog genoeg zijn om te kunnen surfen. Een half uur verderop zijn de golven wel hoog genoeg. Aangezien we ook nog naar Santa Monica gaan en daar waarschijnlijk wel hoge golven hebben, werd ons plan gewijzigd. Rechtsomkeer en terug naar het hotel. Om 11.30h lagen we heerlijk op onze bedjes aan het zwembad. Bij dit hotel hebben ze twee baden en vandaag zijn we bij het andere bad gaan liggen dan gisteren. Het was er heerlijk rustig en hadden we tot aan begin van de middag een privé zwembad.

Toen het zonnetje bijna weg was zijn we pas weer naar onze kamer gegaan. 's Avonds zijn we nog even naar het winkelcentrum aan de overkant van ons hotel gewandeld. Het was een heerlijk relax dagje.