Morro Bay - Santa Barbara

17 augustus 2016 - Santa Barbara, California, Verenigde Staten

Dag 27
Datum: 17 augustus
Plaats:  Morro Bay - Santa Barbara

Na een heerlijke nacht, zonder airco want het was fris genoeg, zijn we weer op tijd de auto in gestapt. Op naar Santa Barbara, op naar het betere weer. Santa Barbara is een mooie kustplaats tussen groene bergen en de zee. State Street, de straat in het centrum, is een leuke straat waar veel winkels en restaurantjes zitten. Het is te vergelijken met De Strip van Las Vegas, maar dan veel rustiger.

We reden weer over de Highway 1, maar niet meer zo dicht langs de kust als gisteren. De temperatuur zagen we al snel oplopen van 15 naar 22 graden. Toen we bijna in Santa Barbara aankwamen, kwam er een hele stoet Ferrari's, Lamborghini's, Bugatti's en Porsches van de Fuel Run Monterey ons tegemoet. Deze stoet auto's reed vandaag van Malibu naar Monterey. Gaaf joh!

Ons ritje was maar 2 uur rijden, dus om half 12 stonden we al bij ons volgende hotel. We konden direct inchecken en onze kamer op. Aangezien het hier strak blauw was, zijn we meteen aan het zwembad gaan liggen. Ruud is tussendoor nog even gaan hardlopen, maar verder hebben we overdag niets anders gedaan, dan liggen aan het water, heerlijk.

IMG_7180

's Avonds zijn we naar State Street gereden en hebben daar in wat winkeltjes gekeken en lekker gegeten in een restaurantje.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl