Las Vegas

7 augustus 2016 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Dag 17
Datum: 7 augustus
Plaats: Las Vegas

Vandaag hebben we een lekker rustig dagje gehad. Beetje geshopt en aan het zwembad gelegen. Onderweg naar de winkels kwamen we weer langs mooie, hele grote hotels. Eéntje nagemaakt als Venetië en één met een piratenschip.

IMG_7112    IMG_7111

We moesten naar het zwembad van het hotel naast ons, want in ons het hotel is het bad voor adults only. Het was heel erg druk bij het zwembad. Voor een dagje is dat niet erg, maar als je zo twee weken zou liggen …..

‘s Avonds voor het eten zijn we een gokje gaan wagen, want dat hadden we nog niet gedaan. Daarna voor de laatste keer over de Strip gelopen en weer genoten van het mooie, bruisende Las Vegas.

1. Natascha:
    8 augustus 2016
    wat super leuk om jullie vakantie "te volgen". we hebben alles gelezen en de foto's bekeken
    echt een geweldige vakantie!
    geniet er nog lekker van...
    liefs Jolijn en Natascha en de rest van de van dorstjes
  2. Jesse:
    8 augustus 2016
    Wij zijn gister weer thuis gekomen we hebben een hele leuke vakantie gehad en zo als ik het zo lees jullie ook nog heel veel plezier groetjes van ons❤️