Page

29 juli 2016 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Dag 8
Datum: 29 juli
Plaats: Page

Vanmorgen stonden we al om 05.30h langs ons bed. De reden? We wilden vandaag graag een boot huren om te gaan varen op Lake Powell. Gisteren waren we al gaan informeren over het huren van een boot en vertelde ze ons dat er 7 boten in de verhuur zijn. Vanaf 07.00h was het verhuur bedrijf geopend, maar dan staat er al een rij .... Oké, duidelijk, dat betekent dus vroeg opstaan. Om 06.00h zaten we aan het ontbijt en een kwartier later was het vol gas naar het meer. Daar aangekomen waren we nummer 7 in de rij, pffff we hebben geluk!

Precies om 07.00h ging de receptie open en Yes, we waren niet voor niks vroeg opgestaan. Eerst alle papieren tekenen, uitleg volgen en uiteindelijk konden we rond 08.00h de boot op. We hadden er ook nog een bank bij gehuurd, die je achter de boot kon hangen. Na eerst wat uitproberen, hard, zacht, draaien, konden we vol gas het meer op. Captain Thom vond het helemaal geweldig en heeft ook heel wat kilometers achter het stuur gezeten. Tussen de ritjes door hadden we ook nog dobber en zwemtijd. Na 7 uur te hebben gevaren en gedobberd, hadden we een heerlijk dagje gehad. De kids vonden vandaag, tot nu toe, de leukste dag van de vakantie!

IMG_5036    IMG_5049

IMG_5055          IMG_5051

1. Jos:
    30 juli 2016
    Wow, dat varen ziet er fantastisch uit. Geniet ervan nog!
  2. Jesse:
    3 augustus 2016
    Dat lijkt me echt super leuk,
    Nog heel veel plezier.
    Dikke knuffel jesse