San Francisco

15 augustus 2016 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Dag 25
Datum: 15 augustus
Plaats: San Francisco

Vanmorgen hebben we heerlijk uitgeslapen en rustig aan gedaan. Rond 11h zijn we naar Westfield, een heel mooi, groot winkelcentrum gewandeld. In iedere stad staat shoppen ook op het programma, dus daar was het nu tijd voor.

Na het shoppen zijn we terug gewandeld naar het hotel. We liepen toen een stukje aan de rand van een "verkeerde" buurt. In het hotel hadden ze aangegeven om daar, met name 's avonds niet te komen. We zagen nu waarom, er lagen daar veel zwervers en het rook er niet erg lekker.  Het waren maar 2 straten die we door moesten, dus we waren zo weer in de "goede" buurt.

Daarna hebben we de bus gepakt richting Golden Gate Bridge. De grote, beroemde hangbrug, waar we al overheen gereden waren toen we San Francisco binnen kwamen van de week.  Deze brug is bijna altijd gedeeltelijk in de mist, ook vandaag. Het is er ontzettend druk met toeristen. Veel zijn er op de fiets, want je kunt de brug over fietsen of wandelen. Het waait daar vreselijk hard en het is er ook een stuk koeler dan in het centrum. Wij hebben wat gewandeld rond de brug en zijn daarna weer met de bus richting ons hotel gegaan. In de buurt lekker gegeten en daarna weer naar de kamer. Alles weer ingepakt, want ook de mooie dagen in San Francisco zitten er helaas weer op.

IMG_3019

1. Marie-José:
    16 augustus 2016
    Hoi vakantiegangers, Het is heerlijk om een beetje met jullie mee te reizen, daar in Amerika. Wat een prachtige reis hebben jullie gemaakt! En wat is er een groot verschil in de natuur tussen de verschillende nationale parken. Wij genieten op camping De Paal van onze rust en de Nederlandse zon. Veel plezier nog en goede terugreis! Tot gauw. Groeten Marie-José